Friday, November 18, 2011

:: Melentur Buluh Biar Dari Rebung- Bahagian 6 ::

Bismillah hirrahman nirrahim.

11.11.11 saya bertemankan anak saya Abdul Hadi telah pergi ke SRIAS untuk mengambil buku rekod kemajuan.Saya sampai di sekolah sekitar jam 10 pagi.Ia waktu yang telah saya janjikan dengan Abdul Aziz.

Alhamdulillah,ketika saya tiba di kelas 1 Ibnu Khaldun,tiada seorang pun ibubapa yang sedang berurusan dengan Muallimah Aishah di dalam kelas.Saya terus masuk ke dalam.Selesai mendengar penerangan tahap pencapaian pelajaran anak saya bagi keseluruhan 1 tahun,Alhamdulillah,secara keseluruhan keputusannya adalah memberangsangkan dan menunjukkan peningkatan.Malah tidak disangka-sangka Abdul Aziz dan saya dijemput ke Hari Anugerah Cemerlang SRIAS sessi 2011 untuk menerima hadiah.Alhamdulillah,ia rezeki semua orang dan sudah tentunya datang dari Allah SWT.

Laporan Pelajaran Semester 2 (sessi 2011)

Laporan Keseluruhan untuk Akademik dan SPPM
.....dari sumber laman web sekolah.
(srias-saidiyyah.edu.my-e waris)

Jemputan ke Hari Anugerah Cemerlang.

Alhamdulillah.Ia permulaan yang memberangsangkan.
Abdul Aziz juga sudah memulakan proses "Mencari Sesuatu Untuk Dipandu"

Wak,
TDI.

No comments: