Thursday, November 10, 2011

:: Genekologi Wanita-Dr Nur Intan Zainal Shah (siri 3-Bahagian Akhir) ::

Bismillah hirrahman nirrahim.

Pada siri 1,saya ada menyatakan saya telah menghubungi individu bernama En Melvin dari Hospital Colombia Asia bertanyakan pakej ibu bersalin.Oleh kerana kenyataan beliau tiada hitam putih,maka dengan inisiatif sendiri,saya telah meminta pamplet berkenaan pakej bersalin di hospital Colombia Asia sendiri.Berikut saya kongsikan pamplet yang saya perolehi dikaunter pertanyaan.

Maternity Packages Pamphlet.
(Colombia Asia Hospital)

Maternity Packages (page 2).

A.Choice of room.

Single deluxe : RM250
Single standard : RM200
2 bedded room : RM125

B.Mother package (normal delivery).

RM1298.00

C.Baby package.

RM295.00

Total :

A+B+C

Additional :

Catheterization : RM50.00
Instrumental : RM50.00
Induction : RM100.00

Maternity Packages (page 3)

Moga perkongsian dapat memberikan menafaat.

Wak,
TDI.

No comments: