Tuesday, August 7, 2012

:: 12 - Promosi! Promosi! ::

Bismillah hirrahman nirrahim.

Promosi.

Tempohari ketika hendak masuk ke dewan solat MBBS,terpandang saya kotak iklan di sisi tangga masjid.Kerana perasaan ingin tahu,saya mengambil 1 salinan.Berikut adalah butirannya :

Promosi (muka surat 1)

 Promosi (muka surat 2)

Promosi (muka surat 3)

Apabila saya membaca pamplet berkenaan,barulah saya tahu ia merupakan promosi pakej bersalin dari Hospital Bersalin Sukhilmi.Ingatkan pada bulan Ramadhan,barangan jualan yang akan diguna pada Hari Raya sahaja mempunyai promosi istimewa,rupanya harga pakej bersalin pun ada promosinya sendiri.

Sengaja saya masukkan promosi ini di dalam blog saya.Kalau mengikut kadar trafik pengunjung yang mengunjungi blog saya,carian Dr Nur Intan Zainal Shah adalah antara yang tertinggi.Malah kadangkala juga ada carian tentang Hospital Bersalin Sukhilmi.Harap maaf,keterangan yang terperinci mengenainya tiada di dalam blog saya.Moga entri kali ini tidak mengecewakan para pengunjung blog saya pada masa akan datang.
Trafik untuk Blog - Mencari Sesuatu Untuk Dipandu.

Promosi Lagi!!.

Jangan lupa,Ramadhan juga merupakan promosi istimewa kepada kita.Masih berbaki 10 malam terakhir.

"Ramadhan diawalnya Rahmat,dipertengahannya keampunan dan di akhirnya pembebasan dari api neraka."

1.Jom kurangkan menonton TV dan gantikan dengan menghidupkan malam Ramadhan kita dengan amalan-amalan sunat (membaca Al Quran dll)

2.Jom kurangkan belanja untuk persiapan peribadi Hari Raya dan gantikan dengan memperbanyakkan sedekah pada yang memerlukan (mungkin juga jiran sebelah rumah kita).

3.Jom kurangkan makan supaya mudah untuk bangun Qiamullail.

Moga perkongsian dapat memberikan menfaat.

Wak,
TDI.

No comments: